Nu blir det min favvo date!


Nu är snart helgen slut och dags för lite söndagsmys. Jag tänkte ta en date med en favorit nämligen Floating Island från Lush i badet. Vi har ingen Lushbutik i staden där vi bor men maken var snäll och köpte med sig ett par stycken när han var i Göteborg senast. Jag älskar verkligen doften, huvudkomponenterna är Sandelträ, Vanilj och Citron. Jag gillar hur den är lite oljig men ändå löser sig i vattnet ordentligt och inte lägger sig på ytan som badolja kan göra. Badskum är ju gärna lite uttorkande om man ligger och glötar så länge som jag gör. Laptopen och en liten filmrulle får nog följa med. Datorn brukar jag ha på en liten rullvagn som vi har handdukar på, och ja, jag aktar den noga för vattenstänk. Den behöver dessutom inte ha någon strömsladd i om jag bara har laddat batteriet ordentligt. Så Lyxblötläggning för mig i kväll.

Ha en bra kväll och ta hand om varandra.
Kram C

Kommentarer

Populära inlägg